Dag lieve mensen, Ik ben net als Vitani helaas niet door in de selectie van KLM, maar zou zo graag willen vliegen! Dus heb ook gesolliciteerd bij KLC. Kan niet wachten, maar heb wel wat vragen, misschien is er iemand die het weet: - Ik woon op iets meer dan een uur rijden van Schiphol. Is het bij KLC zo dat je pairings hebt en dus bijv dan 1x heen en 1x terug zou rijden aan het eind van je diensten? Of moet je je iedere avond/ochtend/nacht weer op en neer rijden? - Is er nog een garantie op doorwerken naar KLM na een paar jaar? Heb ook gehoord dat het soms tot 9jr kan duren? - Wat voor deel zou er in de luchtvaartbranche van het brutosalaris af gaan nog? ook ongeveer 1/3e? Zou fijn zijn als iemand hier wat over weet, ben heel benieuwd! Liefss
Wat balen ook voor je! In welke ronde ben je afgevallen?
Ik heb overigens precies dezelfde vragen als jij.. Ben benieuwd of iemand in dit topic hier antwoorden op heeft
Ik weet wel van oud collega's die nu vliegen bij KLC dat ze veel layovers hebben (4 a 5 nachten per week), dus dan zou het betekenen dat je niet elke dag op en neer rijdt naar Schiphol maar 2x per week en je auto daar dus gewoon laat staan. Ze hebben meer layovers dan op-en-neertjes