Oh echt.. Wat shit zeg! Ze zullen wel een hele hoop aanmeldingen gekregen hebben van de mensen die bij KLM ook niet door de selectie gekomen zijn.
Nouja gelukkig is juni niet héél ver weg…
Ook ik ben helaas afgevallen bij de drijfverentest. Heb er een paar dagen goed over nagedacht, maar KLC lijkt me eigenlijk ook super leuk om mee te starten dus heb deze week gesolliciteerd en nu ook gehoord dat ik een filmpje mag opnemen, dus dat ga ik dit weekend doen. Voor wie het wil delen; hebben jullie staand of zittend gedaan? En met de telefoon of via de laptop?
Ik sta pas 5 dagen in de talentpool en ik check nu al elke dag mijn mail :') Die senioriteit bij klc vind ik ook een voordeel, en geen jetlags. Gezellige crew (hoor er hele goede verhalen over). Zo heeft alles zijn voor- en nadelen Laatst had ik een mooi lijstje gevonden van alle bestemmingen waar KLC naartoe vliegt, maar nu kan ik deze ineens niet meer vinden en bij google krijg ik ook de verkeerde hits.. Alleen een blog maar ik weet niet of die up-to-date is (linkje naar de blog: Waarom je met de KLM Cityhopper wil vliegen (augustjuly.com) ) Heeft iemand misschien een overzicht dat wel klopt?
De app trip around the world, heeft best wat accurate bestemmingen, zitten ook bestemmingen in waar niet meer op gevlogen wordt maar heb je iig een overzicht, ik weet namelijk niet of ik ze mag delen met jullie doordat ik in de ini zit. Van de lijst van die app miste ik er maar 2 dus zou gewoon lekker in die app gaan kijken en misschien vast leren (het is namelijk een app voor de airport IATA codes)
Krijg je voor Cityhopper ook de trip toets? En moet je dan alle bestemmingen weten (zowel die van Cityhopper als KLM als air France)?
(ik heb hem een paar jaar geleden moeten maken toen ik intern getraind werd bij KLM dus ik weet wel hoe de toets werkt, maar ben benieuwd of de inhoud dan vergelijkbaar is )
Krijg je voor Cityhopper ook de trip toets? En moet je dan alle bestemmingen weten (zowel die van Cityhopper als KLM als air France)? (ik heb hem een paar jaar geleden moeten maken toen ik intern getraind werd bij KLM dus ik weet wel hoe de toets werkt, maar ben benieuwd of de inhoud dan vergelijkbaar is )
Ze zitten door alle toetsen heen zegmaar, je moet gewoon weten waar je heenvliegt. je hoeft als het goed is alleen Cityhopper bestemmingen te leren (EU)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?