KLC 2024

• Eef

Marcella
    Eef

Iemand die morgen ook zijn 2e gesprek heeft? Ik vind het zo spannend maar heb er ook veel zin in!!

Hoe is je gesprek gegaan? Ben benieuwd! Ik heb gisteren gehoord dat ik in de talentpool zit, erg blij mee! Ben benieuwd wanneer de selectiedagen gaan beginnen.

Het ging voor mijn gevoel wel goed!! Maar je weet gewoon niet hoe streng ze zijn dus het is alsnog mega spannend, zit al elk uur mijn mail te checken. 

Fijn dat je door bent!! Ik had ergens gelezen dat ze in mei de selectiedagen weer oppakken, dus hopelijk ben je dan snel aan de beurt! :) 

• Lola.w

Eef

Iemand die morgen ook zijn 2e gesprek heeft? Ik vind het zo spannend maar heb er ook veel zin in!!

Ik had gisteren mijn tweede gesprek! Mega spannend…nu wachten op de uitslag. Ik ben zo benieuwd

• Vitani

Spannend Lola en Eef! Ik ga voor jullie duimen.

Leuk Marcella, net als ik aan het wachten! Ik vraag me echt af hoeveel mensen er inmiddels in die talentpool zitten. 

• Eef

Marcella
    Eef

Hoe is je gesprek gegaan? Ben benieuwd! Ik heb gisteren gehoord dat ik in de talentpool zit, erg blij mee! Ben benieuwd wanneer de selectiedagen gaan beginnen.

Ik heb er wel een goed gevoel over!! Maar het blijft zo spannend, je weet niet hoe streng ze zijn en of ze een klik met je hadden. Loop echt elk uur mn mail te checken dus duimen voor positief antwoord!!

Ik las ergens dat ze in mei verder gaan met de selectiedagen, dus hopelijk ben je dan snel aan de beurt :)

• Marcella

Vitani

Spannend Lola en Eef! Ik ga voor jullie duimen.

Leuk Marcella, net als ik aan het wachten! Ik vraag me echt af hoeveel mensen er inmiddels in die talentpool zitten. 

Ja ik ook, denk echt wel een groot aantal! Kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die niet doorwaren nu voor KLC gaan. Hopelijk horen we gauw meer!

• Marcella

Eef
    Marcella
    Eef

Ik heb er wel een goed gevoel over!! Maar het blijft zo spannend, je weet niet hoe streng ze zijn en of ze een klik met je hadden. Loop echt elk uur mn mail te checken dus duimen voor positief antwoord!!

Ik las ergens dat ze in mei verder gaan met de selectiedagen, dus hopelijk ben je dan snel aan de beurt :)

Haha ja kan ik me voorstellen! Hebben ze een indicatie aangegeven over wanneer je meer hoort?

Laten we hopen dat ze in mei weer verder gaan!

• Eef

Lola.w
    Eef

Ik had gisteren mijn tweede gesprek! Mega spannend…nu wachten op de uitslag. Ik ben zo benieuwd

spannend!! Hoelaat was jij aan de beurt? 

ik hoopte eigenlijk deze week al antwoord te krijgen maar wordt denk ik dinsdag!!

• Eef

Marcella
    Eef
    Marcella
    [...]

Ik heb er wel een goed gevoel over!! Maar het blijft zo spannend, je weet niet hoe streng ze zijn en of ze een klik met je hadden. Loop echt elk uur mn mail te checken dus duimen voor positief antwoord!! Ik las ergens dat ze in mei verder gaan met de selectiedagen, dus hopelijk ben je dan snel aan de beurt :)

Haha ja kan ik me voorstellen! Hebben ze een indicatie aangegeven over wanneer je meer hoort? Laten we hopen dat ze in mei weer verder gaan!

Oeps, zie nu dat ik 2 keer gereageerd heb haha

Ik sprak dinsdag iemand die aangaf dat er 6000 sollicitanten waren voor KLM, dus veel die zijn afgewezen zullen het idd bij KLC gaan proberen

• Lola.w

Eef
    Lola.w
    Eef

spannend!! Hoelaat was jij aan de beurt?    ik hoopte eigenlijk deze week al antwoord te krijgen maar wordt denk ik dinsdag!!

mega spannend! Ik had dus ook gehoopt voor het weekend nog, iets te enthousiast ben ik bang hahaha… Ik had mijn gesprek om 15:00 en jij?

• Liesje

Ik ben helaas afgevallen tijdens de selectie dag van KLM. Ik ga het nu bij KLC proberen. Weet iemand hoe de video werkt? Bij KLM kreeg je enkel 2x een poging om een video op te nemen via hun portaal. Werkt dit bij KLC hetzelfde?