KLC 2024

• Vitani

Hi R, ik had ook al in het KLM topic gereageerd maar ik zal mijn reactie hier ook plaaten Wat balen voor je! Ik had hetzelfde. Waar ben je op afgevallen, heb je om feedback gevraagd?

Bij Cityhopper hoef je maar 2 vragen te beantwoorden, en je mag onbeperkt opnemen totdat je denkt dat je video perfect is. Zo lang het maar binnen 7 dagen is  Succes!

• Eef

Lola.w
    Eef
    Lola.w
    [...]

Ik had gisteren mijn tweede gesprek! Mega spannend…nu wachten op de uitslag. Ik ben zo benieuwd

spannend!! Hoelaat was jij aan de beurt?    ik hoopte eigenlijk deze week al antwoord te krijgen maar wordt denk ik dinsdag!!

mega spannend! Ik had dus ook gehoopt voor het weekend nog, iets te enthousiast ben ik bang hahaha… Ik had mijn gesprek om 15:00 en jij?

Zal wel dinsdag of woensdag worden… spannend hoor! Ik had mijn gesprek om 11:00, hoe ging het bij jou? 

Post was bewerkt op 29 maart 2024 23:32 door Eef

• Liesje

Vitani

Hi R, ik had ook al in het KLM topic gereageerd maar ik zal mijn reactie hier ook plaaten Wat balen voor je! Ik had hetzelfde. Waar ben je op afgevallen, heb je om feedback gevraagd? Bij Cityhopper hoef je maar 2 vragen te beantwoorden, en je mag onbeperkt opnemen totdat je denkt dat je video perfect is. Zo lang het maar binnen 7 dagen is  Succes!

Bedankt voor de reactie!! Kan je de vragen met me delen? Dan kan ik me alvast voorbereiden voordat ik echt ga opnemen volgende week.

• Vitani

Waarom bij Cityhopper, en waarom ze jou moeten aannemen :) 

• Vitani

Ik zie nu op de career site dat de Cityhopper vacature eraf is. Ze zullen wel echt vol zitten nu… Of kijk ik niet goed?

• Lotte

Vitani

Ik zie nu op de career site dat de Cityhopper vacature eraf is. Ze zullen wel echt vol zitten nu… Of kijk ik niet goed?

Daar lijkt het inderdaad wel op ja, ik zie de vacature ook niet meer staan. Ze zullen vast al zo'n lange lijst hebben met mensen die na hun sollicitatie bij KLM meteen bij KLC gesolliciteerd hebben, dat ze er voorlopig even een stop op hebben gezet. Gaat vast wel weer open na een tijdje als de selectiedagen van KLC weer opgestart worden en de lijst weer wat korter wordt.

• FlyBoy

Kan iemand mij vertellen of je voor de motivatie video, een vooraf opgenomen video als bestand kunt uploaden of dat je het ‘live’ moet opnemen op de website?

Als dat laatset het geval is, hoe vaak mag je het dan opnieuw doen? 

Post was bewerkt op 3 april 2024 13:59 door FlyBoy

• Lola.w

FlyBoy

Kan iemand mij vertellen of je voor de motivatie video, een vooraf opgenomen video als bestand kunt uploaden of dat je het ‘live’ moet opnemen op de website? Als dat laatset het geval is, hoe vaak mag je het dan opnieuw doen? 

heee, je kan gewoon een vooraf opgenomen video uploaden. Dit heb ik zelf ook gedaan. De kwaliteit is hierdoor ook net wat beter dan wanneer je hem via de site/online filmt!

• Lola.w

Eef
    Lola.w
    Eef
    [...]

spannend!! Hoelaat was jij aan de beurt?    ik hoopte eigenlijk deze week al antwoord te krijgen maar wordt denk ik dinsdag!!

mega spannend! Ik had dus ook gehoopt voor het weekend nog, iets te enthousiast ben ik bang hahaha… Ik had mijn gesprek om 15:00 en jij?

Zal wel dinsdag of woensdag worden… spannend hoor! Ik had mijn gesprek om 11:00, hoe ging het bij jou? 

ik vind het zo lastig. De recruiters hadden de hele tijd best wel een serieuze blik dus ik kon er niet echt uitoefenen of het goed ging. Ik twijfel zo erg … ik heb het idee dat ik niet helemaal alles goed heb kunnen verwoorden / laten zien qua motivatie. Maar even afwachten… wie weet :D

• Vitani

Lola.w
    FlyBoy

Kan iemand mij vertellen of je voor de motivatie video, een vooraf opgenomen video als bestand kunt uploaden of dat je het ‘live’ moet opnemen op de website? Als dat laatset het geval is, hoe vaak mag je het dan opnieuw doen? 

heee, je kan gewoon een vooraf opgenomen video uploaden. Dit heb ik zelf ook gedaan. De kwaliteit is hierdoor ook net wat beter dan wanneer je hem via de site/online filmt!

Ik had dit ook geprobeerd en bij mij lukte dit niet.. Dus ik heb hem via de site opgenomen. En je kan het een onbeperkt aantal keer doen!

Verder heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze enig zicht hebben op hoe lang de wachtlijst is voor en selectiedag.. Ik denk dat er met mij heel veel mensen al op het puntje van hun stoel zitten :')