KLC 2024

• Eef

Lola.w
    Eef
    Lola.w
    [...]

mega spannend! Ik had dus ook gehoopt voor het weekend nog, iets te enthousiast ben ik bang hahaha… Ik had mijn gesprek om 15:00 en jij?

Zal wel dinsdag of woensdag worden… spannend hoor! Ik had mijn gesprek om 11:00, hoe ging het bij jou? 

ik vind het zo lastig. De recruiters hadden de hele tijd best wel een serieuze blik dus ik kon er niet echt uitoefenen of het goed ging. Ik twijfel zo erg … ik heb het idee dat ik niet helemaal alles goed heb kunnen verwoorden / laten zien qua motivatie. Maar even afwachten… wie weet :D

Ahhhh ja snap ik. Bij mij ging het wel goed maar ik heb mezelf op een onderwerp een beetje een doolhof ingepraat. Heb het geprobeerd op te lossen maar ben daar heel onzeker over. Het duurt ook echt lang! Had wel verwacht gister of vandaag wat te horen, maar nog niks. Hopelijk morgen, ik houd het niet meer!!! Haha 

• Vitani

Ik duim voor jullie Eef en Lola! Hopelijk vandaag nieuws?

• Lola.w

Vitani

ik heb echt net een bericht gehad dat ik ben aangenomen! Heb jij al wat gehoord Eef?

• Eef

Ik ben ook aangenomen!!!!!!!!! Zo blij!!!!!!

@lola super fijn dat je ook bent aangenomen!!! Wat is je ig? Dan kunnen we contact houden over de ini :)

• Vitani

Lola.w
    Vitani

ik heb echt net een bericht gehad dat ik ben aangenomen! Heb jij al wat gehoord Eef?

Whoop!! Gefeliciteerd! Heb je ook al enige info gekregen over wanneer je ini gaat starten?

• Linda

Gefeliciteerd Eef en Lola!! Wij zitten met een aantal in een insta groep wachtend op de INI. Ik kan jullie wel toevoegen als jullie je insta even sturen :)

• Eef

Linda

Gefeliciteerd Eef en Lola!! Wij zitten met een aantal in een insta groep wachtend op de INI. Ik kan jullie wel toevoegen als jullie je insta even sturen :)

Graag! Mijn insta is @x.eva

• Eef

Vitani
    Lola.w
    Vitani

Whoop!! Gefeliciteerd! Heb je ook al enige info gekregen over wanneer je ini gaat starten?

Ja die kregen we tijdens het gesprek al. Verwachting is einde van dit jaar

• Vitani

Super leuk voor jullie! Wat een opluchting lijkt me.

ik hoop dat het qua planning bij mij ook nog lukt om dit jaar te starten haha. Heb helaas nog geen reactie gehad op mijn bericht die ik twee dagen had gestuurd hoe lang de wachtlijst is voor de selectiedagen

• Vitani

@ Eef en Lola, mogen jullie al meteen de afspraak maken voor de medische keuring of komt dat pas vlak voordat de ini begint? En uniform passen? Of hebben jullie daar nog een info over gehad?