KLM 2024?!!!

• M

M

Ik heb net gehoord dat ik op de selectiedag mag komen! Wel pas 11 februari, ik hoopte op eerder aangezien ik werk zoekende ben haha. Wie nog meer 11 februari?

Het kan echt heel lang gaan duren voordat je daadwerkelijk aan het werk bent, dus ik zou zeker verder solliciteren. Desnoods naar iets tijdelijks! Ik heb destijds 2 werkplekken versleten voordat ik aan de beurt was. Enne, alle sollicitatiegesprekken die je nu voert zijn een goede oefening op 11 februari. ;-)

• Mo64

FlyBye

Hey @maggan, ik vroeg me af of jij zelf al stewardess bent (geweest)? Je weet er veel van en kan misschien wat tips geven!    gefeliciteerd verder aan iedereen die door is! 

Heb vroeger een paar jaar gevlogen en sta nu sinds dit voorjaar op de wachtlijst voor een ini. Heb dus zowel CA ervaring, als de hele selectieprocedure bij KLM succesvol doorlopen. Dus laat maar weten welke vragen je hebt :-)

• MissJDK

Leuk ! ik heb dinsdag de selectiedag. Dan ben ik jarig! Dat kan niet anders dan geluk brengen :)

N!kk!

Woehoee ik heb net ook een mailtje gehad voor 24 januari.  5 dagen na mijn 30e verjaardag, wat een mooi cadeau ❤️

• stess-to-be <3

Hey allemaal! Hoe gaat t bij jullie? Ik ben bezig met het sollicitatieproces en net de video antwoorden ingestuurd. Ze gingen niet helemaal geweldig, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, gaan ze hier streng mee om?

• Mo64

stess-to-be &lt;3

Hey allemaal! Hoe gaat t bij jullie? Ik ben bezig met het sollicitatieproces en net de video antwoorden ingestuurd. Ze gingen niet helemaal geweldig, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, gaan ze hier streng mee om?

KLM neemt de selectie best heel serieus, vandaar dat er zoveel verschillende rondes zijn, die allemaal een doel dienen. De videopitch is bedoeld om de recruiters een beeld te geven van jouw 1e indruk (hoe zie je eruit,  hoe kom je over, pas je bij de KLM). Is dat beeld positief, mag je door naar de volgende ronde: de selectiedag met de serious game en het cgi.

Hopelijk word je hiervoor uitgenodigd!

• Charlot

Iemand 6 februari ook selectie? 

• BV@24

@tjitske2024

Heb je al nieuws? ik heb net als jij eenzelfde ervaring, dat recruiters je willen niet willen begrijpen en tevens wel heel erg jong en onervaren zijn, dus hoe kun je dan je punt maken? Je bent zeker niet de enige, ik hoop dat het je een klein beetje troost geeft.

Groetjes Bernadette

• stess-to-be <3

Dank je Maggan, ik hoop t ook! Ben je zelf ook aan t solliciteren of al aangenomen?

• Tjitske2024

BV@24

@tjitske2024 Heb je al nieuws? ik heb net als jij eenzelfde ervaring, dat recruiters je willen niet willen begrijpen en tevens wel heel erg jong en onervaren zijn, dus hoe kun je dan je punt maken? Je bent zeker niet de enige, ik hoop dat het je een klein beetje troost geeft. Groetjes Bernadette

Hoi Bernadette, ik ben blij dit te lezen. Gekke ervaring was het hè. Nog geen nieuws vanuit KLM. Was jij er ook kort geleden? Heb jij al bericht?