KLM 2024?!!!

• BV@24

@Tjitske2024

Hoi, hele vreemde/oneerlijke manier van recruiten laten we het daar maar op houden, ik ben helaas afgewezen en voordat iedereen hier gaat gillen ik ben wat ouder en gezien de leeftijd en maar twee maanden (!)  recruitment ervaring van de recruiters heb ik me meer een proefkonijn gevoeld dan een serieuze kandidaat.  Dit omdat ze onmogelijk in staat zijn geweest zich in mij te verplaatsten gezien hun eigen geringe levenservaring. Veel succes voor iedereen en hopelijk krijg jij wel goed nieuws!! Bernadette

• Mo64

stess-to-be <3

Dank je Maggan, ik hoop t ook! Ben je zelf ook aan t solliciteren of al aangenomen?  

Ik sta al een half jaar op de wachtlijst voor de ini, goede oefening in geduld ;-)

• Zoe

Hoi allemaal!

Vanochtend heb ik een positieve e-mail ontvangen. Ik mag naar de selectiedag op 18 februari. Nog meer mensen die op dezelfde dag uitgenodigd zijn?

:)

• Zoe

stess-to-be <3

Hey allemaal! Hoe gaat t bij jullie? Ik ben bezig met het sollicitatieproces en net de video antwoorden ingestuurd. Ze gingen niet helemaal geweldig, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, gaan ze hier streng mee om?

Hoi!

Voor mijn gevoel ging mijn videopitch ook niet goed. Ik had nog wat tijd over bij de tweede vraag, en ik kwam niet helemaal goed uit mijn woorden. Toch is de videopitch positief beoordeeld. Maak je je er niet te druk over! 

• Zoe

stess-to-be <3

Hey allemaal! Hoe gaat t bij jullie? Ik ben bezig met het sollicitatieproces en net de video antwoorden ingestuurd. Ze gingen niet helemaal geweldig, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, gaan ze hier streng mee om?

Hoi!

Voor mijn gevoel ging mijn videopitch ook niet goed. Ik had nog wat tijd over bij de tweede vraag, en ik kwam niet helemaal goed uit mijn woorden. Toch is de videopitch positief beoordeeld. Maak je je er niet te druk over! 

• Vitani

BV@24

@Tjitske2024 Hoi, hele vreemde/oneerlijke manier van recruiten laten we het daar maar op houden, ik ben helaas afgewezen en voordat iedereen hier gaat gillen ik ben wat ouder en gezien de leeftijd en maar twee maanden (!)  recruitment ervaring van de recruiters heb ik me meer een proefkonijn gevoeld dan een serieuze kandidaat.  Dit omdat ze onmogelijk in staat zijn geweest zich in mij te verplaatsten gezien hun eigen geringe levenservaring. Veel succes voor iedereen en hopelijk krijg jij wel goed nieuws!! Bernadette

Wat jammer om te horen! Ik kan me voorstellen dat de teleurstelling groot is. Heb je nog gevraagd om feedback? 

• Tjitske2024

BV@24

@Tjitske2024 Hoi, hele vreemde/oneerlijke manier van recruiten laten we het daar maar op houden, ik ben helaas afgewezen en voordat iedereen hier gaat gillen ik ben wat ouder en gezien de leeftijd en maar twee maanden (!)  recruitment ervaring van de recruiters heb ik me meer een proefkonijn gevoeld dan een serieuze kandidaat.  Dit omdat ze onmogelijk in staat zijn geweest zich in mij te verplaatsten gezien hun eigen geringe levenservaring. Veel succes voor iedereen en hopelijk krijg jij wel goed nieuws!! Bernadette

Ach. Wat naar! Mijn recruiters waren wel ervaren en zeker niet jong maar het was zo'n ingewikkeld gesprek. Ik heb nog nooit een dergelijk sollicitatiegesprek gehad. En iedereen die zich voorbereidt adhv de competenties, daar alleen red je het niet mee. Het is eerder een stresstest;)

• KLM2025stewardess

MissJDK

Leuk ! ik heb dinsdag de selectiedag. Dan ben ik jarig! Dat kan niet anders dan geluk brengen :)

N!kk!

Woehoee ik heb net ook een mailtje gehad voor 24 januari.  5 dagen na mijn 30e verjaardag, wat een mooi cadeau ❤️

Ik ben ook dinsdag! 

• MissJDK

Leuk! Als je het leuk vind dan kan je contacten via insta @jdkranenburg mijn account staaf op prive maar stuur gewoon een verzoekje als je het leuk vindt

KLM2025stewardess
    MissJDK

Leuk ! ik heb dinsdag de selectiedag. Dan ben ik jarig! Dat kan niet anders dan geluk brengen :)

N!kk!

Woehoee ik heb net ook een mailtje gehad voor 24 januari.  5 dagen na mijn 30e verjaardag, wat een mooi cadeau ❤️

Ik ben ook dinsdag! 

• stess-to-be <3

Zoe
    stess-to-be &lt;3

Hoi! Voor mijn gevoel ging mijn videopitch ook niet goed. Ik had nog wat tijd over bij de tweede vraag, en ik kwam niet helemaal goed uit mijn woorden. Toch is de videopitch positief beoordeeld. Maak je je er niet te druk over! 

Okay dank je Zoe :) ja ik kan het nu toch niet meer veranderen.. afwachten maar! Ga je binnenkort naar een selectiedag?