KLM 2024?!!!

• stess-to-be <3

WillyS

Heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg, Maggan!!! Ik heb net bericht gehad dat ik 25 februari op de selectiedag mag komen!! Jippie!!! En dat op mijn 52e…. ☺️ Was precies op de 10e dag. Ik had echt geen goed gevoel over mijn videopitch, maar heb het dus gelukkig wel goed genoeg gedaan!  Zijn er misschien meer mensen die vandaag wat gehoord hebben en ook 25 februari selectiedag hebben?

Wat spannend!! Gefeliciteerd Willy :D ik heb zelf mijn video afgelopen vrijdag ingestuurd dus zal nog even geduld moeten hebben. Veel succes vast!!

• FlyBye

Superbedankt Maggan! Heel fijn om dit te weten, geeft toch wat meer beeld en daarom zekerheid. Ik heb ooit rond m'n 20ste ook gesolliciteerd (ben nu 46) en kan me alleen nog herinneren dat ik over was met twee ‘oudere’ vrouwen. Ik denk dat ze rond de 50 waren. Ik viel af en zij waren door dus wat dat betreft is onze leeftijd geen issue Willy! (Wat ik nog weet is dat ik afviel vanwege niet dienstbaar genoeg zijn en wegkijken/mensen niet in de ogen kijken. Daar ga ik dus extra op letten ????)En zie je dat je toch door bent, van harte!! Ik had ook geen goed gevoel over m'n videopitch en dus ook door. Moeten jullie er ook allemaal om 830 zijn? Nog steeds geen anderen hier die de 22ste januari moeten trouwens?

• Senninha

Hi hi!

ik was erg benieuwd of er meer mensen zijn uitgenodigd voor 20/01? Toch wel fijn als je al een beetje een bekend gezicht hebt dalijk :)

• N1234

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af wie er nog meer zijn uitgenodigd voor de selectiedag op 12 december?

Heel veel succes iedereen!!

• N1234

Heel fijn dat een aantal mensen ervaringen hebben gedeeld van de selectiedag. Dankje!

Ik vroeg me af of de meeste vrouwen hakken dragen of dat je even veel kans maakt om door te gaan naar het gesprek als je loafers of laarsjes aan hebt?

• KLM2025stewardess

N1234

Heel fijn dat een aantal mensen ervaringen hebben gedeeld van de selectiedag. Dankje! Ik vroeg me af of de meeste vrouwen hakken dragen of dat je even veel kans maakt om door te gaan naar het gesprek als je loafers of laarsjes aan hebt?

Hi! Ik denk dat 40% hakken aan had, en de rest loavers of laarsjes (evt met hak dit had ik). Je hebt met alles evenveel kans. Zo belangrijk zijn je schoenen niet ;) als het maar geen gympen zijn. 

Ik heb de selectiedag gisteren gehad en ben heel positief. Sommigen hier waren erg negatief over de recruiters en dit had mij echt bang gemaakt en dat was nergens voor nodig. De serious game gaat voornamelijk over vriendelijk zijn, en komt wel op zijn pootjes terecht. Bij ons vielen er hier 6/17 af. 

Bij het individuele gesprek worden veel vragen gesteld, ze zijn enorm aardig en willen je echt leren kennen. Bij mij vroegen ze voornamelijk naar mijn mindere kanten/verbeterpunten. Het engels hoef je niet bang voor te zijn, dit is 2/3 korte vragen a 5 minuten totaal. Als je het kan stopt het zo weer en dan is het gesprek voorbij :) 

• AnneSophiex

N1234

Heel fijn dat een aantal mensen ervaringen hebben gedeeld van de selectiedag. Dankje! Ik vroeg me af of de meeste vrouwen hakken dragen of dat je even veel kans maakt om door te gaan naar het gesprek als je loafers of laarsjes aan hebt?

Hi! schoenen maakt echt niet uit! Zolang je er maar verzorgd uitziet! Ik had zelf een nette pantalon, blazer en witte sneakers aan en ik ben aangenomen, sneakers kunnen dus ook haha! Draag vooral waarin jij je fijn voelt. Je je heel de dag ongemakkelijk voelen in je outfit werkt ook niet mee!

• mimi0808

AnneSophiex
    N1234

Hi! schoenen maakt echt niet uit! Zolang je er maar verzorgd uitziet! Ik had zelf een nette pantalon, blazer en witte sneakers aan en ik ben aangenomen, sneakers kunnen dus ook haha! Draag vooral waarin jij je fijn voelt. Je je heel de dag ongemakkelijk voelen in je outfit werkt ook niet mee!

Gefeliciteerd!! Wanneer kwam je op de selectiedag & wanneer kreeg je bericht? En via hetzelfde e-mail waar je die testen hebt ontvangen?

• AnneSophiex

mimi0808
    AnneSophiex
    N1234

Gefeliciteerd!! Wanneer kwam je op de selectiedag & wanneer kreeg je bericht? En via hetzelfde e-mail waar je die testen hebt ontvangen?

Dankje! Mijn selectie dag was midden juni op een donderdag en kreeg de dinsdag erop al positief bericht, e-mail durf ik even niet te zeggen

• WillyS

KLM2025stewardess
    N1234

Hi! Ik denk dat 40% hakken aan had, en de rest loavers of laarsjes (evt met hak dit had ik). Je hebt met alles evenveel kans. Zo belangrijk zijn je schoenen niet ;) als het maar geen gympen zijn.    Ik heb de selectiedag gisteren gehad en ben heel positief. Sommigen hier waren erg negatief over de recruiters en dit had mij echt bang gemaakt en dat was nergens voor nodig. De serious game gaat voornamelijk over vriendelijk zijn, en komt wel op zijn pootjes terecht. Bij ons vielen er hier 6/17 af.  Bij het individuele gesprek worden veel vragen gesteld, ze zijn enorm aardig en willen je echt leren kennen. Bij mij vroegen ze voornamelijk naar mijn mindere kanten/verbeterpunten. Het engels hoef je niet bang voor te zijn, dit is 2/3 korte vragen a 5 minuten totaal. Als je het kan stopt het zo weer en dan is het gesprek voorbij :)   

Dank je wel voor de geruststelling! 

Hebben ze aangegeven hoe lang het duurt voor je wat hoort? En is dit nu eigenlijk het laatste wat je moet doen? Of komt er hierna nog iets?

Ik ga voor je duimen!