Mega gefeliciteerd voor iedereen die is aangenomen, super knap!! Ik had ook een vraagje, voor iedereen die in maart 2024 niet is aangenomen, gaat de vacature in maart weer open? Of pas later in het jaar, aangezien hij recent is gesloten?
Dat weet niemand. Ik denk dat ook niemand had verwacht dat de vacature 2x in 1 jaar open zou gaan. Méér dan 6000 sollicitanten in de 2 wkn dat de vacature in maart open stond leek wel genoeg te zijn, maar blijkbaar was dat toch niet voldoende. De vorige keer duurde het bijna 2 jaar voordat de vacature weer openging. Er is gewoon geen peil op te trekken in de luchtvaart ;-)
Hoi!
Ik heb 18 februari mijn selectiedag. Is er iemand die dan ook de selectiedag heeft?
Ik heb nog een vraag voor de mensen die de selectiedag al gehad hebben, en wie is uitgekozen om de capaciteitentest opnieuw te maken.
Zijn er ook mensen die alsnog zijn afgevallen door de capaciteitentest? Ik heb ver bovengemiddeld gescoord op de test, maar ik ben bang dat ik door de zenuwen wat lager kan gaan scoren.
Word je meteen uit de selectiedag gegooid als je een paar punten lager scoort? Of hoe wordt hiernaar gekeken?
Hoi!
Ik heb 18 februari mijn selectiedag. Is er iemand die dan ook de selectiedag heeft?
Ik heb nog een vraag voor de mensen die de selectiedag al gehad hebben, en wie is uitgekozen om de capaciteitentest opnieuw te maken.
Zijn er ook mensen die alsnog zijn afgevallen door de capaciteitentest? Ik heb ver bovengemiddeld gescoord op de test, maar ik ben bang dat ik door de zenuwen wat lager kan gaan scoren.
Word je meteen uit de selectiedag gegooid als je een paar punten lager scoort? Of hoe wordt hiernaar gekeken?
Hoi! Ik heb 18 februari mijn selectiedag. Is er iemand die dan ook de selectiedag heeft? Ik heb nog een vraag voor de mensen die de selectiedag al gehad hebben, en wie is uitgekozen om de capaciteitentest opnieuw te maken. Zijn er ook mensen die alsnog zijn afgevallen door de capaciteitentest? Ik heb ver bovengemiddeld gescoord op de test, maar ik ben bang dat ik door de zenuwen wat lager kan gaan scoren. Word je meteen uit de selectiedag gegooid als je een paar punten lager scoort? Of hoe wordt hiernaar gekeken?
Hoi Zoe, ik moest bij mijn selectiedag eigenlijk de capaciteitentest opnieuw maken, had ook ver bovengemiddeld gescoord maar dat zegt vgm niks, moest het samen met een ander meisje doen en wij waren allebei wel een beetje zovan ja lang geleden, spannend, mogen we nog even kijken wat de opdrachten ook alweer waren enzo. Dit mocht zeker alleen zeiden ze er ook bij dat het eigenlijk nergens voor nodig is en dat ze rekening houden met zenuwen en er volgens die vrouw toen echt maar 1 keer iets was wat niet helemaal klopte.
Kan je helaas niet vertellen hoe de test nou uiteindelijk was, want het systeem deed het niet bij ons dus wij hoefden uiteindelijk toch niet. Wel werd er van te voren gezegd dat t ongeveer een kwartier zou duren
Hoi! Ik heb 18 februari mijn selectiedag. Is er iemand die dan ook de selectiedag heeft? Ik heb nog een vraag voor de mensen die de selectiedag al gehad hebben, en wie is uitgekozen om de capaciteitentest opnieuw te maken. Zijn er ook mensen die alsnog zijn afgevallen door de capaciteitentest? Ik heb ver bovengemiddeld gescoord op de test, maar ik ben bang dat ik door de zenuwen wat lager kan gaan scoren. Word je meteen uit de selectiedag gegooid als je een paar punten lager scoort? Of hoe wordt hiernaar gekeken?
Ik heb de (verkorte versie van de) capaciteitentesten nogmaals moeten maken tijdens de selectiedag. Ik was natuurlijk superzenuwachtig, want (het oefenen voor) de online sollicitatie was al 4 maanden geleden, maar het viel alleszins mee. Vergeet alleen niet je inloggegevens mee te nemen.
Hoi Zoe, ik moest bij mijn selectiedag eigenlijk de capaciteitentest opnieuw maken, had ook ver bovengemiddeld gescoord maar dat zegt vgm niks, moest het samen met een ander meisje doen en wij waren allebei wel een beetje zovan ja lang geleden, spannend, mogen we nog even kijken wat de opdrachten ook alweer waren enzo. Dit mocht zeker alleen zeiden ze er ook bij dat het eigenlijk nergens voor nodig is en dat ze rekening houden met zenuwen en er volgens die vrouw toen echt maar 1 keer iets was wat niet helemaal klopte. Kan je helaas niet vertellen hoe de test nou uiteindelijk was, want het systeem deed het niet bij ons dus wij hoefden uiteindelijk toch niet. Wel werd er van te voren gezegd dat t ongeveer een kwartier zou duren
Super bedankt voor je reactie! Dit stelt me weer gerust haha????
Ik heb de (verkorte versie van de) capaciteitentesten nogmaals moeten maken tijdens de selectiedag. Ik was natuurlijk superzenuwachtig, want (het oefenen voor) de online sollicitatie was al 4 maanden geleden, maar het viel alleszins mee. Vergeet alleen niet je inloggegevens mee te nemen.[/quot
Jij ook bedankt voor je reactie! Goeie tip om mijn inloggegevens niet te vergeten.
ik heb mijn selectiedag ook 18 februari. Voeg me even toe op insta hennieras
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?