Volgens mij wordt, als ik het goed gelezen heb, je Engels alleen getest bij het eind gesprek.. In de voorgaande procedure zat die test al bij de capaciteiten en persoonlijkheidstest. En als dat er nu ook bij zit, dan staat het in ieder geval niet op de career site..
Waar oefenen jullie analogieën, cijferreeksen en figuurreeksen? Ik twijfel of ik een pakket koop bij 123test.nl of bij assess.ly
Die eerste heeft naar mijn idee niet genoeg uitleg maar dat kan komen omdat ik nog geen pakket gekocht heb. De tweede heeft (bij een gratis test) wel bij een aantal antwoorden uitleg, maar ook echt heeeeeele ingewikkelde reeksen. Zo ingewikkeld dat ik er echt geen bal van snap, hoe vaak ik het ook oefen.. Er staat dan wel een uitleg bij maar ik vind het zo moeilijk dat ik het gewoon echt niet begrijp. Nu voel ik me echt mega dom terwijl ik weet van mezelf dat ik een prima IQ heb. Maar ik ben nou eenmaal echt meer een talenmens dan een rekenmens en ik zou het echt heel vervelend vinden als ik die test niet haal omdat ik niet door de cijferreeksen heen kom
Even als voorbeeld:
-2 -4 8 -48 ?
Ik weet inmiddels wat het juiste antwoord is maar waarom….?
Nog een voorbeeld:
7 7/5 -13/5 -13/25 -13/125 -513/125 ?
Ook echt geen idee en bij het zien van die breuken raak ik al helemaal in paniek. Ben ik de enige hierin of hebben jullie hier ook moeite mee?