hoofddoek/stewardess

• khalid

Als je een statement wilt plaatsen moet je het wel goed doen, het is guess met dubbele SS, met die actie van jou val je al gelijk door de mand, maar je heb gelijk ,trek gelijk je burka aan dan hoeven we die rotkop van jou niet te zien.

Guess what,it is not all about to changes

• Coolcat

YO KK sukkel weet je zeker dat je khalid heet

want khalid is een islamitische naam en moslims moeten elkaar verdedigen

kaaskop en trouwens ik woon in Marokko ben 4 jaar geleden

hier naartoe verhuisd vind je het logisch dat ik de Nederlandse taal niet meer goed beheers !!

De groeten Gaylord

• Mandy

Wahaaahaaaa, bijna moet ik lachen, ware het niet dat het te triest voor woorden is wat hier gebeurt!

Wat hebben jullie allemaal geantwoord tijdens het sollicitatie-interview toen jullie werd gevraagd waarom je steward(ess)wilde worden? Zal dat niet iets zijn geweest zoals: leuk om met mensen te werken, gaaf om andere culturen te ontmoeten etc. etc.? En dat meenden jullie ook nog? Laat me niet lachen…

Dames en heren, denk goed na waar je aan begint. Als hier op dit forum al zo raar wordt gedaan over andere culturen, dan krijg je het in dit beroep nog heel erg moeilijk. Als je moeite hebt met dit soort vragen of culturele uitingen, blijf dan in hemelsnaam weg en ga een andere baan zoeken. Je zou de sfeer anders maar verpesten en de naam van KLM zwart maken…

Mandy

• sara

ik vind het waar wat jolanda en jasmina het is gewoon een vraag ga dan ook niet alemaal ruzie maken op deze site dat vind iki pas echt heel raar

• Blue

Lieve schat….. ‘raar’ is als je op een bericht reageert dat bijna een jaar oud is :D

• amira

rilana Schreef:

——————————————————-

> nou ik wil niet veel zeggen maar vliegen met een

> hoofddoek valt toch echt onder de islam, dit forum

> is om meningen te geven en antwoorden. Als je idd

> met een hoofddoek wilt vliegen moet je lekker bij

> een islamitische maatschappij gaan vliegen want er

> is geen niet-islamitische maatschappij die dit toe

> gaat staan. en je staat dan wel klaar met JOUW

> MENING , waarom mag ik die van mij dan niet geven

> . Succes heb ik niet nodig , vlieg al ruim 14

> jaar.

>

> groetjes

hahaha zie je wel je vliegt zeker bij de blauwe de meeste die daar de voorselectie doen zijn tegen moslim's zo te zien ook de deel van de werknemers iemand met 14 jaar vlieg ervaring moet zich op de vraag richten niet met die domme opmerkingen komen en jasmina nee bij royal air maroc mag je ook geen hoefddoek dragen meid .. wel bij vliegmaatschappijen zoals saudi airlines maar je moet er wel gaan wonen en dat is meestal geen pretje…

maar succes verder

amira…

• tommie

@Mandy,

Toen ik deze discussie las moest ik precies aan hetzelfde denken ( wat hebben deze mensen geantwoord op de vraag : waarom wil ik FA worden)

Ik vind het echt schrikbarend dat FA van de KLM zich zo discriminerend uitlaten op een vrij normale vraag.

• leila

hallo ik ben leila en ik ben 17 jaar en wil graag een stewardes worden , maar ik weet niet dat het mag met hoofdoek, van daar vraag ik uw,

gr leila

• leila

hallo ik ben leila en ik ben 17 jaar en ik wil graag een stewardess worden , maar mijn vraag is mag ik lange uniform dragen.

gr leila

• Dilek

Leila,meisje Ik ben ook moslim van achtergrond maar niet praktiserend

je bent 17 ik zou zeggen

ga verder studeren. je bent nog jong

no defense, mijn mening maar luchtvaart en hoofddoek gaan niet samen

Bij geen een maatschappij lopen ze met een hoofdoek,

behalve voor zover ik heb gezien Iranair en dat omdat de vrouwen daar sowieso een hoofdoek moeten dragen

Hoofdoek dragen doe je na werk