KLM 2024?!!!

• Vitani

Echt waar!! Ik word er bijna zenuwachtig van hahaha. Ooohhhh ik hoop het zo…

• Vitani

Flyingb

Hoi allemaal Wil jullie toch even laten weten dat er een intern bericht uitgegaan is: maandag 4 maart zal de vacature weer open gaan!! :)   Succes met solliciteren allemaal   Liefs,

Ik ging het meteen even navragen bij iemand die ik ken die de initials geeft, maar hij zei dat hij nog van niks weet.. Hoe betrouwbaar is jouw bron?

• Noor

Dankjewel voor het delen Flyingb!

• Flyingb

Vitani
    Flyingb

Hoi allemaal Wil jullie toch even laten weten dat er een intern bericht uitgegaan is: maandag 4 maart zal de vacature weer open gaan!! :)   Succes met solliciteren allemaal   Liefs,

Ik ging het meteen even navragen bij iemand die ik ken die de initials geeft, maar hij zei dat hij nog van niks weet.. Hoe betrouwbaar is jouw bron?

Er is een mail uitgegaan naar iedereen die op wachtlijst staat! Ik zit in een whatsapp groep met een heleboel mensen die nog wachten op een start datum en zij hebben deze mail gehad :)

• Flyingb

Overigens hebben ze nog geen nieuwe start data voor ini's bekend gemaakt (op de.huidig geplande ini's na) maar enkel dat 4 maart de vacature open gaat en dat ze voornemens zijn de hele wachtlijst op korte termijn in te plannen! Misschien vandaar :)

• Vitani

Flyingb

Overigens hebben ze nog geen nieuwe start data voor ini's bekend gemaakt (op de.huidig geplande ini's na) maar enkel dat 4 maart de vacature open gaat en dat ze voornemens zijn de hele wachtlijst op korte termijn in te plannen! Misschien vandaar :)

ah oké! Super fijn! Bedankt voor de update. Super spannend! Ben heel benieuwd op welke termijn ze dan alle komende ini's gaan plannen! 

• Vitani

Ik vraag me ook af hoeveel mensen er nou eigenlijk nog steeds wachten op een datum. Maar ben blij voor jullie dat er nu eindelijk beweging in zit!

• Noor

Ik kan me voorstellen dat als ze nu de wachtenden gaan inplannen, ze ook weer mensen willen aannemen om ‘in de wacht’ te hebben voor de daarna volgende ini's, al is dat misschien dan pas volgend jaar.

Maar er zit beweging in, dus heel positief wat mij betreft :)

• Noor

@flyingb, jij bent dan ook aan het wachten op een startdatum voor de ini?

• RTrav3ls

Hi All!

In de mail die uit is gegaan staat dat ze in het tweede kwartaal weer nieuwe ini's gaan plannen voor de huidige wachtlijst.

Voor de CA's die worden aangenomen met de nieuwe vacature op 4 maart zullen naar verwachting later dit jaar instromen.

Dus dit zou betekenen dat de wachtlijst niet heel lang meer zou zijn toch?